Ședința Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice va avea loc miercuri 2 iulie 2025, ora 9. Documentația se va depune letric și în format electronic la adresa de e mail cultura.maramures@gmail.com, până în data de 26 iunie 2025, ora 16.00. Pe ordinea de zi a ședinței vor fi incluse doar documentațiile complete depuse în ambele variante menționate mai sus. Va anuntam ca declararea pe cerere a numarului de exemplare trimise in format letric trebuie sa coincida cu documentatiile inregistrate. Documentatia trebuie sa contina, obligatoriu, planul de incadrare in PUG/PUZ cu marcarea obiectivelor de patrimoniu si zona lor de protectie cu cotarea distantelor dintre obiectivele propuse si acestea. Documentațiile în format digital vor cuprinde acte administrative, părțile scrise și părțile desenate în format PDF (fisiere mai mici de 10Mb) și ordonate după cum urmează: 1. Acte administrative (Certificat de Urbanism, Extrasul de Carte Funciară) 2. Partea scrisă (Memoriu, Studii de specialitate, Expertize etc.) Partea desenată (Fiecare planșă trebuie să fie salvată individual și în formă lizibilă).